|
|
Training: Klantgericht telefoneren
De training klantgericht telefoneren bestaat uit de volgende modules:
Communicatie
- Wat is communicatie?
- Het communicatieproces
- Communicatietechniek
Marketing
- Wie is de klant?
- Het marketingmixmodel
Telefoneren
- Voor en nadelen van de telefoon
- Het telefoongesprek
- Gespreksvaardigheden
- Telefoonetiquette
Klachtenafhandeling
- Soorten klachten
- 10 gouden regels inzake klachtenafhandeling
- Maak van een klacht een kans
Voor wie bestemd?
Voor wie bestemd?
De training is bestemd voor iedereen in een bedrijf of organisatie die regelmatig telefonische contacten heeft.
Doelstelling
Er is enorm veel telefonisch contact, een goede communicatie bepaalt in een hoge mate hoe de klant over uw organisatie denkt, de deelnemers krijgen daadwerkelijk tools ter beschikking die in de praktijk van groot belang zijn voor uw organisatie.
Tijdsduur
2 dagdelen.
Trainingsmap
Bij deze training krijgt iedere deelnemer een trainingsmap die ook gebruikt |
|