Home
Concreet Trainingen
  Trainingen
  Workshop Van Klacht Naar Kans
  Advies
  Coaching
Selectie van opdrachtgevers
Tarieven
Contact

Workshop: van klacht naar kans.

Op uitnodiging van het Secretary Management Institute mochten wij tijdens het congres RECEPTIONISTE TELEFONISTE 2007 een lezing verzorgen inzake het optimaal afwikkelen van klachten. (www.secretary.nl)

Geinspireerd door de enthousiaste reacties van de aanwezigen hebben wij de workshop VAN KLACHT NAAR KANS ontwikkeld.

Onderwerpen die o.a.in deze workshop aan de orde komen zijn:
- Help een klacht of Hoera een klacht.
- Hoe kijken we naar een klacht ?
- Soorten klachten.
- Gedrag van de klager.
- De 10 goeden regels inzake klachtenafhandeling.

Voor wie bestemd?
Deze workshop is bestemd voor iedereen die met het afwikkelen van klachten te maken heeft.Veel bedrijven en organisaties hebben via deze workshop de medewerkers bewust gemaakt , dat een klacht een belangrijk signaal is,waar we wat mee kunnen.

Tijdsduur
1 dagdeel.

Trainingsmap
Bij deze workshop krijgt iedere deelnemer een trainingsmap, die ook gebruikt kan worden als naslagwerk.

Kosten
Voor deze workshop bereken wij totaal Euro 495,00 excl.btw. Maximaal aantal deelnemers per workshop 10 personen.